søndag 7. juni 2009

Faery Tales -smykkene mine



Her er noen av de smykkene jeg har laget med merket "Faery Tales." Det er ganske rart at dette ble det navnet jeg endte opp med etter lang tids tenkning.  Nå er det jo blitt veldig fokus rundt nettopp dette ordet i det siste. Jeg laget dette merke for litt under et år siden. Sånn er det bare. Ting ligger i luften, og bare venter på å bli hentet ned. Ordet kan skrives på tre forskjellige måter, så heldigvis skriver jeg Faery og ikke fairy eller faerie. Jeg har vurdert om jeg skal beholde navnet, og har kommet fram til at det vil jeg. Dette er jo mine små eventyr.  Tre av smykkene er solgt, mens 2 fremdeles er tilgjengelig. Det er det med blå snor og det med rosa snor. Jeg kommer til å legge ut flere bilder av smykkene mine etter hvert.

1 kommentar:

  1. Hei! Takk for hyggelig hilsen fra deg! Virkelig morsomme smykker du har laget - for ikke å snakke om navnet du har satt på dem. Kunne jo bare ikke vært mer passende, det! :-) Ønsker deg en fin kveld! Her er det tusen ting å gripe tak i, sånn på tampen av et skoleår...men snaaart er det lang lærerferie! Klem!

    SvarSlett