mandag 1. juni 2009

Strandværet har kommet




Og så kom sommervarmen. Etter 2 dager med selskapligheter, forkjølelse og allergi i varmen, har jeg i dag tenkt meg ned til sjøen for å få litt farve på kroppen. Så kommer problemet. Hva skal jeg ha på meg? Føler meg ikke helt lekker. Har drukket for mye kakao på Statoil i vinter. Butikken vår ligger jo ved Statoil, og vi har den geniale kaffeavtalen. Siden jeg får vondt i magen av for mye kaffe, så gikk jeg over på kakao. Det var ikke noe triks for fasongen. Her ser dere gode forslag til strandbekledning av den litt mer tildekkede sorten. Dessverre vil nok heller ikke disse fasongene være helt supre til meg for øyeblikket. 

1 kommentar:

  1. Hei! Morsom og litt annerledes blogg! Følger gjerne med deg! :-) Hilsen fra en skribent..

    SvarSlett